مقایسه اثربخشی آموزش شفقت‌خود و درمان هیجان‌مدار در کاهش آسیب‌پذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری

فرزانه امجدیان؛ اصغر جعفری؛ محمد قمری

دوره 12، شماره 47 ، مهر 1401، ، صفحه 115-149

https://doi.org/10.22054/jpe.2023.65651.2409

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی آموزش شفقت به خود و درمان هیجان‌مدار در کاهش آسیب‌پذیری روانی- بدنی مادران دارای کودک ناتوان یادگیری انجام شد. روش پژوهش نیمه ‌ آزمایشی   با طرح پیش‌آزمون، پس‌آزمون و یک پیگیری دو ماهه بود. جامعه ‌آماری مادران کودکان ناتوان یادگیری مراجعه‌کننده   به مرکز مشاوره پیوند   در سال تحصیلی ...  بیشتر